program

12 czerwca (poniedziałek)

14:00 - 15:00
PANEL

JAK PRZYCHODZIĆ, A NIE SPIESZYĆ Z POMOCĄ?

Transmisja online

Jak przychodzić, a nie spieszyć z pomocą? O rodzajach i granicach pomocy, której menedżerowie mogą udzielać pracownikom w sytuacjach kryzysu emocjonalnego
1. Trójkąt dramatyczny i analiza transakcyjna, jako koncepcja pomagająca managerom w zrozumieniu jakich zachowań unikać, gdy pracownik zgłasza kłopoty. Czy można wykorzystać je w biznesie? Tak, bo dają dobry wgląd w relacje pomiędzy osobami udzielającymi a dającym pomoc. Istnieje tylko jedyna relacja, która jest właściwa w sytuacji udzielania pomocy drugiemu człowiekowi.
2. Najpowszechniejsze problemy które pracownicy zgłaszają w miejscu pracy – rozpoznawanie i diagnoza:
– nadmierny stres
– wypalenie zawodowe
– lęk
– depresja
Ze względu na zmiany w tempie życia oraz ogólnie bardzo zmienną rzeczywistość i wymagania rosnące wobec pracowników, występuje geometryczny wzrost kłopotów psychologicznych oraz depresji. To bardzo ważne aby managerowie potrafili rozpoczynać objawy wymienionych sytuacji u pracowników i szybko zadziałać.
3. Przychodzenie z pomocą czyli jak umiejętnie słuchać pracownika.
Managerowie to nie tylko reprezentanci pracodawcy, ale i pracownika. Często te role są mylone lub pełnione niewłaściwie. Czy empatia, to kluczowa cecha managera? Jak wysłuchać, zrozumieć i udzielić pomocy.
4. System dające pracownikowi wsparcie: warsztaty w ramach psychoformy.pl.

PRELEGENCI
HUBERT MALINOWSKI Psycholog
IZABELA OLSZEWSKA Psychoterapeuta
PARTNER MERYTORYCZNY
Psychoforma
PORTAL EDUKACYJNO-SZKOLENIOWY PSYCHOFORMA
Loga w stopce