13 czerwca (wtorek)
REWOLUCJA KLIENTÓW GENERACJI Z – KSZTAŁTOWANIE NOWEGO KRAJOBRAZU SPRZEDAŻY
Generacja Z to grupa ludzi urodzonych pomiędzy latami 1997 a 2012, która obecnie jest najmłodszym pokoleniem na rynku pracy, a także wpływa na społeczeństwo i kulturę w znaczący sposób. Rewolucja generacji Z odnosi się do zmian, jakie ta grupa wprowadza w różnych dziedzinach życia. Mianowicie Generacja Z wychowała się w erze cyfrowej i jest pierwszym pokoleniem, które nie pamięta życia bez dostępu do Internetu. Ponadto ludzie należący do tej Generacji ma większą tendencję do zakładania własnych firm i poszukiwania niezależności w porównaniu z poprzednimi pokoleniami. Odmienna charakterystyka tak dużej grupy ludzi sprawiła, iż rynek sprzedażowy stara się dopasować do nowej generacji. Jest to potencjalnie ogromna grupa konsumentów, której preferencje i zachowania zakupowe różnią się od poprzednich pokoleń. Dodatkowo Generacja Z spędza dużo czasu na platformach mediów społecznościowych, jest ściśle związana z technologią i wygodą zakupów online. W jaki sposób rynek sprzedażowy dopasowuje się do klienta Generacji Z? Na to pytanie odpowiedzą prelegenci biorący udział w panelu.