program

13 czerwca (wtorek)

16:00 – 17:00
PANEL

REWOLUCJA KLIENTÓW GENERACJI Z – KSZTAŁTOWANIE NOWEGO KRAJOBRAZU SPRZEDAŻY

Transmisja online

Generacja Z to grupa ludzi urodzonych pomiędzy latami 1997 a 2012, która obecnie jest najmłodszym pokoleniem na rynku pracy, a także wpływa na społeczeństwo i kulturę w znaczący sposób. Rewolucja generacji Z odnosi się do zmian, jakie ta grupa wprowadza w różnych dziedzinach życia. Mianowicie Generacja Z wychowała się w erze cyfrowej i jest pierwszym pokoleniem, które nie pamięta życia bez dostępu do Internetu. Ponadto ludzie należący do tej Generacji ma większą tendencję do zakładania własnych firm i poszukiwania niezależności w porównaniu z poprzednimi pokoleniami. Odmienna charakterystyka tak dużej grupy ludzi sprawiła, iż rynek sprzedażowy stara się dopasować do nowej generacji. Jest to potencjalnie ogromna grupa konsumentów, której preferencje i zachowania zakupowe różnią się od poprzednich pokoleń. Dodatkowo Generacja Z spędza dużo czasu na platformach mediów społecznościowych, jest ściśle związana z technologią i wygodą zakupów online. W jaki sposób rynek sprzedażowy dopasowuje się do klienta Generacji Z? Na to pytanie odpowiedzą prelegenci biorący udział w panelu.

MODERATOR
ADRIAN GABRIEL SĘK Marketing & PR Specialist, Closer Music
Współwłaściciel Sorry We Are Late Studio
PRELEGENCI
JEREMI KRZYŻANIAK Założyciel marki SneakersJoint
JAROSŁAW MAZEK Prezes Zarządu, SkyCash Poland S. A.
PIOTR SIEMASZKO Specjalista ds. Marketingu
LESZEK ZAJĄC Business Development Executive, Going
PARTNER MERYTORYCZNY
SorryWeAreLate
SORRY WE ARE LATE STUDIO
Loga w stopce