12 czerwca (poniedziałek)
Marketingowa siła futbolu. Co drużyny piłkarskie mogą zrobić dla regionu, a region dla drużyn piłkarskich
Jeszcze nigdy związki sportu z biznesem nie były tak bliskie, a sportem, który budzi największe emocje i generuje największe zyski dla sponsorów jest oczywiście futbol. EFG odbywać się będzie podczas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, będzie, więc idealnym momentem, by porozmawiać o marketingowej sile futbolu. W towarzystwie szefów dwóch największych łódzkich klubów piłkarskich, Widzewa i ŁKS, zajmujących też ważne miejsca na piłkarskiej mapie kraju, porozmawiamy o tym, ile duży klub sportowy jest w stanie zrobić dla promocji swojego regionu i na jakie wsparcie, na jakich płaszczyznach powinien liczyć. W panelu wezmą również udział Jerzy Engel, były selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski w latach 2000-2002, z którą przed MŚ w Korei i Japonii wytyczał szlak dla przyszłych działań marketingowych związanych z kadrą, oraz wybitny światowy ekspert z dziedziny zarządzania i marketingu Robert Kozielski, który ma za sobą grę w ŁKS w najwyższej klasie rozgrywkowej.