program

Lider, Zespół, Synergia

18:15-19:15
PANEL 15

Marketingowa siła futbolu. Co drużyny piłkarskie mogą zrobić dla regionu, a region dla drużyn piłkarskich

Biznes

Jeszcze nigdy związki sportu z biznesem nie były tak bliskie, a sportem, który budzi największe emocje i generuje największe zyski dla sponsorów jest oczywiście futbol. EFG odbywać się będzie podczas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, będzie, więc idealnym momentem, by porozmawiać o marketingowej sile futbolu. W towarzystwie szefów dwóch największych łódzkich klubów piłkarskich, Widzewa i ŁKS, zajmujących też ważne miejsca na piłkarskiej mapie kraju, porozmawiamy o tym, ile duży klub sportowy jest w stanie zrobić dla promocji swojego regionu i na jakie wsparcie, na jakich płaszczyznach powinien liczyć. W panelu wezmą również udział Jerzy Engel, były selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski w latach 2000-2002, z którą przed MŚ w Korei i Japonii wytyczał szlak dla przyszłych działań marketingowych związanych z kadrą, oraz wybitny światowy ekspert z dziedziny zarządzania i marketingu Robert Kozielski, który ma za sobą grę w ŁKS w najwyższej klasie rozgrywkowej.

Moderator
Żelisław Żyżyński Dziennikarz
Gość specjalny
Jerzy Engel Trener piłkarski, były selekcjoner reprezentacji Polski w latach 2000-2002
Prelegenci
Mateusz Dróżdż Prezes Widzewa Łódź
Robert Kozielski Wykładowca, były piłkarz ŁKS
Tomasz Salski Były prezes, udziałowiec ŁKS
Partner merytoryczny
Biprowłók Sp. Z.O.O
Loga w stopce